Koja se stranica smatra boljom, ona koja ima super dizajniran ili ona koja nudi super sadržaj? Pa iskreno niti jedan slučaj nije dobar, što vam vrijedi izvrstan dizajn na web stranici ako nema korisnog ili barem informativnog sadržaja na istoj? Jednako tako, što vam vrijedi hrpa odličnih tekstova ako stranica ima užasan dizajn do te mjere da nije čitljiva. Dakle, najbolje je obratiti pozornost i na dizajn i na sadržaj koliko god je to moguće. Na kraju dana važan je i dizajn i sadržaj, jedno ide s drugim ruku pod ruku reklo bi se.
Angažirajte profesionalca koji će vam izraditi web stranicu. Od samog početka razmišljajte da ta ista web stranica bude što lakša za ažuriranje i održavanje u budućnosti.
Koja je najbolja web stranica? Pa, najbolja je ona web stranica koja donosi zaradu.
Završava li izradom web stranice promocija proizvoda i usluga tvrtke na internetu ili je izrada prvi korak? Vjerovali ili ne, kad napravite web stranicu zapravo ste učinili prvi korak.
Nažalost, praksa u Hrvatskoj je takva da se nakon izrade web stranica ista objavi i više-manje napusti što je vrlo porazno i zabrinjavajuće.
Ljudi, shvatite da vi ne trebate imati web stranicu samo iz razloga da možete polijepit naljepnicu s urlom na vozilo ili vizitku. Takvo razmišljanje je pogrešno, eto ima mali Jozo web stranicu pa ću imati i ja.
Vama, kao poslovnom čovjeku treba web stranica da proširite i unaprijedite svoje poslovanje, da dobijete više upita i više klijenata, da prezentirate ono čime se bavite i u konačnici da vaše poslovanje raste. Ako zapustite web stranicu sve ovo prije rečeno se jednostavno neće dogoditi, zato zagrijte stolicu i rješavajte probleme ljudi kojima želite prodati usluge ili proizvode.